1. Dane Klienta
2. Informacje o przedmiocie reklamacji
W przypadku zakupu sprzed 12-u miesięcy przejdź do formularzaZgłoszenie serwisowe - naprawy pogwarancyjne/odpłatne.
3. Szczegółowy opis wady/przyczyna reklamacji*
Termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od momentu otrzymania wszystkich, czytelnych danych.
Coframa sp. z o.o. jest administratorem Twoich danych osobowych znajdujących się w formularzu i są one przetwarzane m. in. w celu wykonania Twojego zapytania. Informacje o Twoich prawach, danych kontaktowych naszych i inspektora ochrony danych, podstawie prawnej przetwarzania, odbiorcach Twoich danych, okresie przechowywania oraz dobrowolności podania danych i konsekwencjach ich niepodania znajdują się tutaj
Informacje o plikach cookie
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...